Kestävyysurheilutapahtumien kiertämistä. Tätä blogia kirjoittaa kestävyyskilpakuntoilija Jude. Blogissa myös Sir Michael, Tahiti ja Brotelai-Mikko. Vuonna 2020 kauden päätähtäin oli Lapland Wilderness Challenge. Vuonna 2021 on joukkueena vaikea. Juden päätavoitteena on NUTS Karhunkierroksen 83 kilometrin matkalla onnistuminen. Seuraa myös Instagram aivanraato.
sunnuntai 4. heinäkuuta 2010
Kalustoesittely Part 2
Pyörä: Cannondale Six13 2008, käyttöönotto 09
Osat: Shimano Ultegra SL
Paitsi:
Penkki: Fizik Pavé
Satulatolppa: Cannondale
Ohjaussysteemit: Cannondale
Kiekot: Mavic Ksyrium Equipe
Renkaat: Schwalbe Ultremo R.1 (ei kuvassa)
Polkimet: Look KEO Carbon crmo
Lisävarusteet:
Satulalaukku: Topeak Aero Wedge Medium
Pullotelineet: Elite lasikuitu
Koko: 56cm
Paino: Varmaan noin 8kg ilman tilpehöörejä. Keskisarjalainen.
Raadin arvio: Cannondalen pyörät ovat viimeistelyltään laadukkaita. Pyörissä on paljon Cannondalen omia osia, kuten ohjainkannatin, ohjaustanko ja satulatolppa. Tämä Six13-runko oli myynnissä 2008 ja on valmistettu pääasiassa hiilikuidusta, mutta takahaarukan vinoputket ja pystyputki ovat alumiinia. Tässä yksilössä on harraste- ja kilpakäyttöön hyvin toimiva Ultegra-osasarja harmaana SL-versiona. Cannondale ei ole halvin pyörä. Hinta/laatu-suhteeltan pyörät ovat keskinkertaisia, mutta Cannondalen voi saada esimerkiksi Englannista tilaamalla huomattavasti Suomea edullisemmin. Tämäkin yksilö on tilattu Evans Cyclesistä Englannista. Cannondale six13 on hyvätasoinen harrastajan pyörä, joka ei hätkähdä kilpailukäytössäkään, vaikka painonsa puolesta pyörä ei aivan kilpasarjalainen olekaan. Suomen mäissä pyörän paino ei kuitenkaan ole este kilpailemiselle.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti